ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
α) Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της εταιρίας Tiramishoe.
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα με χρέωση της εταιρίας Tiramishoe, στις ακόλουθες περιπτώσεις:
1. Εάν με υπαιτιότητα του Tiramishoe.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (από λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κλπ). Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης δύναται είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξ αρχής, είτε να ζητήσει την επιστροφή του. Για την επιστροφή των προϊόντων ο χρήστης θα πρέπει να έχει συμπληρώσει την online φόρμα επιστροφής προϊόντων, η οποία παρατίθεται. Η επιστροφή θα είναι έγκυρη εφόσον η φόρμα έχει γίνει αποδεκτή και έχει επικυρωθεί από την ομάδα του Tiramishoe.gr. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, καθώς αποτελεί μέρος του προϊόντος.
2. Εάν με υπαιτιότητα του Tiramishoe.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά, ελαττωματικά κοκ). Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης δύναται είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξ αρχής, είτε να ζητήσει την επιστροφή του. Για την επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η online φόρμα επιστροφής προϊόντων την οποία θα βρείτε εδώ. Η επιστροφή θα είναι έγκυρη εφόσον η φόρμα έχει γίνει αποδεκτή και έχει επικυρωθεί από την ομάδα του Tiramishoe.gr. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.
Το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παραδόθηκε. Eπιπλέον, σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το προϊόν τότε, δε θα του σταλεί νέο προϊόν και θα πρέπει ο πελάτης να προβεί σε νέα παραγγελία/αγορά.
Και στις δύο ως άνω περιπτώσεις, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής δεν δύναται να ξεπερνά τις δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.
β) Επιστροφές των προϊόντων με χρέωση του πελάτη
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς χρέωση επιστροφής και αποστολής της νέας παραγγελίας, εφόσον πραγματοποιηθούν με την εταιρία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική, τηλέφωνο επικοινωνίας; (+30) 210 4851100. Περαιτέρω αλλαγές επιβαρύνονται με το ποσό των 10€ για την επιστροφή. Σε περίπτωση τελικής επιστροφής του προϊόντος, τα έξοδα αφαιρούνται από το συνολικό ποσό της επιστροφής. Εάν δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, τα προϊόντα επιστρέφονται στον πελάτη με δική του χρέωση. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εάν έχει συμπληρωθεί η online φόρμα επιστροφής προϊόντων την οποία θα βρείτε εδώ ή αν έχει σταλεί email στο info@Tiramishoe.grή αν έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το ηλεκτρονικό κατάστημα στο τηλέφωνο 2641 305331 εντός της ως άνω προθεσμίας. Τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχεί στα προϊόντα που παρήγγειλε ο πελάτης, θα ολοκληρωθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που το Tiramishoe.gr θα παραλάβει τα επιστραφέντα προϊόντα. Η επιστροφή μπορεί να γίνει και με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη, τον οποίο θα γνωστοποιήσει στο Tiramishoe.grέγκαιρα και εγγράφως ή ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής.
Το κόστος των 10 ευρώ αφορά επιστροφές στην Ελλάδα και μέγιστο βάρος 10 κιλών ανά αποστολή.
Από τους όρους της επιστροφής χρημάτων εξαιρούνται τα προϊόντα της ενότητας OUTLET / BLACK FRIDAY.
Εάν έχετε αγοράσει ένα προιόν που ανήκει στην κατηγορία OUTLET, για να το αλλάξετε θα πρέπει να επιλέξετε και πάλι προιόν από την κατηγορία OUTLET.
Γενικά
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Απόδειξης Τιμολογίου, Απόδειξη Λιανικής, υλικό marketing ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης κλπ).
Σημαντικές πληροφορίες για την αλλαγή/επιστροφή των προιόντων :
Τα προιόντα πρέπει να μην είναι φορεμένα ή/και φθαρμένα, σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς απεστάλη
Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, το γνήσιο κουτί του σχεδιαστή θα πρέπει να συνοδεύει τα παπούτσια και όχι κάποιο άλλο. Tο κουτί δεν αποτελεί την συσκευασία αποστολής των παπουτσιών. Για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να κολληθούν ετικέτες ή ταινίες συσκευασίας πάνω του.
Από τους όρους της επιστροφής χρημάτων εξαιρούνται τα προϊόντα της ενότητας OUTLET / BLACK FRIDAY /
Για τις αλλαγές ισχύει η εκάστοτε τρέχουσα τιμή του προϊόντος.
Εάν έχετε αγοράσει ένα προιόν που ανήκει στην κατηγορία OUTLET, για να το αλλάξετε θα πρέπει να επιλέξετε και πάλι προιόν από την κατηγορία OUTLET